Föreningen använder sig av Bostadsförvaltning Sverige AB.
Det är till Bostadsförvaltning du i första hand ska vända dig till om du undrar över något.
De tjänster föreningen använder sig av är
- Administrativ förvaltning - Detta är exempelvis köhantering till parkering eller förråd.
- Ekonomisk förvaltning - Detta är den viktigaste delen och den som också påverkar dig som medlem som mest. Det är denna del som styr vart du ska betala in din avgift.
-
- Autogiro - Behöver du en blankett för att anmäla dig för autogiro så kan du hämta en här: bostadsforvaltning.se/blanketter/
- E-Faktura - Använder du dig av E-Faktura anmäler du dig via din Internetbank.
- Autogiro - Behöver du en blankett för att anmäla dig för autogiro så kan du hämta en här: bostadsforvaltning.se/blanketter/
- Teknisk förvaltning - det är den som har ett ansvar att fastigheterna fungerar som det ska. Det är den tekniska förvaltaren du som medlem vänder dig till vid felanmälan på exempelvis dörrar, tvättstugor, postboxar, element osv. Den tekniska förvaltaren är också den som ser till att din felanmälan hamnar hos rätt leverantör och att ditt ärende följs upp. Föreningen har avtal om att en person ska finnas på plats 2 dagar i veckan.
Boendeportalen
Vill du se dina aktiva avtal, avier eller ändra dina kontaktuppgifter så kan du göra det via Boendeportalen.
Du hittar en länk till Boendeportalen längst ned på Brf Agatens hemsida eller i menyn hos bostadsforvaltning.se.
Genom Boendeportalen kan du också beställa
- Mäklarbild
- Obetalda avier
- Utdrag ur lägenhetsregister
Kontakt
Våra telefontider för kundtjänst är:
Mån-Tors:09.00-11.00
Våra övriga telefontider är:
Mån-Tors:09.00-16.00
Fredagar:09:00-15:00
Lunchstängt mellan 12.00-13.00
08-523 237 00
kundtjanst@bostadsforvaltning.se